Kontakt oss

Her kan du ta kontakt med oss i midtbyen basket. Vi svarer sĂ¥ fort vi kan og som oftest i løpet av dagen. Du er ogsĂ¥ velkommen til Ă¥ ta kontakt med oss ved Ă¥ sende en melding pĂ¥ vĂ¥r facebook-side.

Dersom det haster finnes telefonnummer til samtlige styremedlem her.

Svar kan ogsĂ¥ finnes i vĂ¥r FAQ.

Kotaktskjema

    Ofte stilte spørsmĂ¥l

    For Ă¥ kunne betale en faktura gjennom Hoopit mĂ¥ du være registrert som bruker. Er du ikke registrert? Da mĂ¥ du finne riktig gruppe og fullføre registreringen. For Ă¥ registrere seg i en av vĂ¥re ordinære lag trykker man pĂ¥ “Innmelding” øverst i menyen.
    For klubbturneringer og nanobasket sĂ¥ vil pĂ¥meldingstilganger legges øverst pĂ¥ hjemmesiden i de periodene hvor pĂ¥melding er Ă¥pent. Dersom du ikke finner pĂ¥melingen pĂ¥ hjemmesiden er det enten fordi pĂ¥meldingen ikke har Ă¥pnet enda, eller fordi fristen har gĂ¥tt ut.

    1. Logg inn i appen og gĂ¥ inn i “innboksen” pĂ¥ menyen nederst pĂ¥ siden. Der finner du fakturaen.

    2. Trykk pĂ¥ betalingen for Ă¥ Ă¥pne fakturaen, og du vil fĂ¥ opp fakturaen med informasjon om beløp og hvem betalingen gjelder for.

    3. Trykk “neste” og du vil komme inn til betalingssiden. Hvis du allerede har lagt inn det kortet du ønsker Ă¥ betale med, trykker du “betal”. Har du ikke lagt til noe kort vil du fĂ¥ mulighet til Ă¥ gjøre det under betalingsprosessen.

    4. NĂ¥r betalingen er gjennomført vil du motta kvittering pĂ¥ epost.

    NĂ¥r man skal betale treningsavgift, medlemskontingent eller andre faktura i Hoopit kan det oppstĂ¥ uforutsette problemer. Man finner svar pĂ¥ noen av de vanligste Ă¥rsakene pĂ¥ Hoopit sine support-sider. Dit kommer man enkelt ved Ă¥ trykke pĂ¥ lenken under.

    Hoopit Support

    Medlemskontingenten sendes ut til alle som er registrert i klubben, ogsĂ¥ til foresatte. For foresatte er fakturaen frivillig, men sĂ¥ lenge den ligger i innboksen i appen vil man fortsette Ă¥ fĂ¥ betalingspĂ¥minnelser. Først nĂ¥r du tar et aktivt valg om Ă¥ betale eller ikke betale, vil fakturaen forsvinne og betalingspĂ¥minnelsene stoppe.

    NĂ¥r du Ă¥pner fakturaen i appen vil du fĂ¥ opp to valg: 1) betal og 2) avvis.

    Hvis du trykker “betal” vil du betale medlemskontingent og bli medlem i klubben. Trykker du “avvis” vil fakturaen forsvinne fra appen, og du vil ikke fĂ¥ flere betalingspĂ¥minnelser.

    Dersom du fremdeles mottar purringer mĂ¥ du ta kontakt med Hoopit support direkte slik at de kan hjelpe deg.

    PĂ¥melding til klubbturneringer gjøres ved Ă¥ trykke pĂ¥ knappen “Klubbturnering” øverst pĂ¥ vĂ¥r hjemmeside. Deretter velger du den skolen du er tilknyttet og følger instruksjonene for registrering i Hoopit. Dersom du ikke finner knappen er det fordi det ikke Ă¥pent for pĂ¥melding til klubbturneringer. Enten fordi pĂ¥meldingen ikke enda har Ă¥pnet, eller fordi pĂ¥meldingsfristen har gĂ¥tt ut.

    NĂ¥r man melder seg pĂ¥ klubbturneringer sĂ¥ vil man automatisk fĂ¥ tilsendt betalingsforespørsel via Hoopit pĂ¥ kr 100. Dette dekker medlemskontingenten og deltakeren vil bli medlem av klubben. Medlemskontingentent er gyldig for en sesong om gangen. Det vil si fra 1. august til 31. juli. Dersom man har betalt medlemskontingent før 1. august mĂ¥ ny kontingent betales for Ă¥ kunne delta pĂ¥ aktiviteter i gjeldende sesong.