Kontakt oss

Her kan du ta kontakt med oss i midtbyen basket. Vi svarer så fort vi kan og som oftest i løpet av dagen. Du er også velkommen til å ta kontakt med oss ved å sende en melding på vår facebook-side.

Dersom det haster finnes telefonnummer til samtlige styremedlem her.

Svar kan også finnes i vår FAQ.

Kotaktskjema

    Ofte stilte spørsmål

    For å kunne betale en faktura gjennom Hoopit må du være registrert som bruker. Er du ikke registrert? Da må du finne riktig gruppe og fullføre registreringen. For å registrere seg i en av våre ordinære lag trykker man på “Innmelding” øverst i menyen.
    For klubbturneringer og nanobasket så vil påmeldingstilganger legges øverst på hjemmesiden i de periodene hvor påmelding er åpent. Dersom du ikke finner påmelingen på hjemmesiden er det enten fordi påmeldingen ikke har åpnet enda, eller fordi fristen har gått ut.

    1. Logg inn i appen og gå inn i “innboksen” på menyen nederst på siden. Der finner du fakturaen.

    2. Trykk på betalingen for å åpne fakturaen, og du vil få opp fakturaen med informasjon om beløp og hvem betalingen gjelder for.

    3. Trykk “neste” og du vil komme inn til betalingssiden. Hvis du allerede har lagt inn det kortet du ønsker å betale med, trykker du “betal”. Har du ikke lagt til noe kort vil du få mulighet til å gjøre det under betalingsprosessen.

    4. Når betalingen er gjennomført vil du motta kvittering på epost.

    Når man skal betale treningsavgift, medlemskontingent eller andre faktura i Hoopit kan det oppstå uforutsette problemer. Man finner svar på noen av de vanligste årsakene på Hoopit sine support-sider. Dit kommer man enkelt ved å trykke på lenken under.

    Hoopit Support

    Medlemskontingenten sendes ut til alle som er registrert i klubben, også til foresatte. For foresatte er fakturaen frivillig, men så lenge den ligger i innboksen i appen vil man fortsette å få betalingspåminnelser. Først når du tar et aktivt valg om å betale eller ikke betale, vil fakturaen forsvinne og betalingspåminnelsene stoppe.

    Når du åpner fakturaen i appen vil du få opp to valg: 1) betal og 2) avvis.

    Hvis du trykker “betal” vil du betale medlemskontingent og bli medlem i klubben. Trykker du “avvis” vil fakturaen forsvinne fra appen, og du vil ikke få flere betalingspåminnelser.

    Dersom du fremdeles mottar purringer må du ta kontakt med Hoopit support direkte slik at de kan hjelpe deg.

    Påmelding til klubbturneringer gjøres ved å trykke på knappen “Klubbturnering” øverst på vår hjemmeside. Deretter velger du den skolen du er tilknyttet og følger instruksjonene for registrering i Hoopit. Dersom du ikke finner knappen er det fordi det ikke åpent for påmelding til klubbturneringer. Enten fordi påmeldingen ikke enda har åpnet, eller fordi påmeldingsfristen har gått ut.

    Når man melder seg på klubbturneringer så vil man automatisk få tilsendt betalingsforespørsel via Hoopit på kr 100. Dette dekker medlemskontingenten og deltakeren vil bli medlem av klubben. Medlemskontingentent er gyldig for en sesong om gangen. Det vil si fra 1. august til 31. juli. Dersom man har betalt medlemskontingent før 1. august må ny kontingent betales for å kunne delta på aktiviteter i gjeldende sesong.